Kommende utstillinger

Daglig leder
kjersti@kunstnerforbundet.no

Kunstnerforbundet, 21. november 2019

Velkommen til juleutstillingen, fredag 29. november kl. 18!

NÅ ER DET JUL IGJEN
JULEUTSTILLINGEN 2019
30.11. – 22.12.2019
Tirsdag-fredag 11-17
Lørdag-søndag 12-16

Velkommen til åpning av Juleutstillingen fredag 29. november kl. 1800!

I utstillingen NÅ ER DET JUL IGJEN finner du julegaver til deg selv, venner og familie. Utstillingen presenterer smykker, tegninger, tekstiler, maleri, skulptur, fotografier, grafikk, kopper og kar i alle prisklasser. Her er noen av årets kunstnere:
Ragnhild Aamås, Tore Aarholt, Marthe Aas, Jannik Abel, Gunvor Nervold Antonsen, Ingrid Askeland, Andrea Bakketun, Asmaa Barakat, Millie Behrens, Hanan Benammar, Eva Berge, Mari Krokann Berge, Margareta Bergman, Toril Bjorg, Heidi Bjørgan, Runa Boger, Svein Bolling, Håkon Bleken, Sissel Blystad, Paul Brand, Ulla-Mari Brantenberg, Maria Brinch, Ebba Bring, Jennie Bringaker, Stine Bråthen, Sophie Berenika Broch, Karoline Bakken Lund & Veronica Bruce, Anne Helene Brynildsrud, Sara Christensen, Hanne Christiansen, Robin Danielsson, Karen Disen, Hilde Dramstad, Helene Duckert, Nina Due, Victoria Duffee, Ingrid Eggen, Randi Eilertsen, Lillian Eliassen, Lars Elling, Marius Engh, Kristine Ervik, Lissette Escobar, Marthe Ramm Fortun, Ellinor Flor, Hilmar Fredriksen, Hanne Friis, Brit Fuglevaag, Ida Madsen Følling, Nicklas Gahnström, Eirik Gjedrem, Espen Gleditsch, Bertil Greging, Sverre Gullesen, Håkon Gullvåg, Jon Gundersen, Emil Gustafsson, Silje Linge Haaland, Sidsel Hanum, Elin Glærum Haugland, Una Line Ree Hunderi, Dina Hald, Jens Hamran, Ingjerd Hanevold, Elisa Helland-Hansen, Hans K. Borchgrevink Hansen, Johannes Borchgrevink Hansen, Johanne Marie Hansen-Krone, Karl Hansen, Mattias Härenstam, Gisle Harr, Karl Erik Harr, Elin Glærum Haugland, Helen Hausland, Louise Dahm Hedemark, Lena Walton Herfindal, Berenice Janice Hernández Hernández, Eva Laila Hilsen, Anders Holen, Bjørg Holene, Geir Tore Holm, Marianne Hurum, Torgeir Husevaag, Hilde Jørgensen, Birgit S. Jakobsen, Kjersti Johannessen, Marte Johnslien, Morten Juvet, Marthe Karen Kampen, Annette Kierulf, Melanie Kitti, Anders Kjellesvik, Karen Klim, Magdalena Kotkowska, Bjørn-Kowalski Hansen, Steinar Haga Kristensen, Jamie Kroeger, Anette Krogstad, Setsuko Kurioka, Kamilla Langeland, Sisse Lee, Anne Legér, Ellen Lenvik, Aron Irving Li, Cathrine Alice Liberg, Trine Lindheim, Kathrine Lindman, Martine Linge, Solveig Lohne, Ragnhild Løkke, Solveig Lønseth, Linda Lothe, Camilla Luihn, Lotte Konow Lund, Janine Magelssen, Herman Mbamba, Susanne K. Mader, Søssa Magnus, Svein Mamen, Nils Martin, Marius Martinussen, Hans Ragnar Mathisen, Elisabeth Mathisen, Pierre Lionel Matte, Eline Mugaas, Andrea Muribø, Hilde Mæhlum, Astrid McGarrighan, Marius Moe, Anders Sletvold Moe, Bjørn Mortensen, Geir Moseid, Ellen Karin Mæhlum, Kari Mølstad, Rolf Nerli, Terje Nicolaisen, Liv Benedicte Nielsen, Michiko T. Nilsen, Astrid Nondal, Christian Tony Norum, Magnus Oledal, Hedda Grevle Ottesen, Margrethe Iren Pettersen, Pearla Pigao, Henrik Placht, Pauliina Pöllänen, Ari Pyörälä, John Raustein, Ida Ribu, Terje Risberg, Terje Roalkvam, Zdenka Rusova, Sebastian Rusten, Magne Rygh, Alida Rudjord Røiseland, Geir Harald Samuelsen, Máret Ánne Sara, Guri Sandvik, Hanne-May Scheen, Andrea Scholze, Janicke Schønning, Andreas Siqueland, June Sira, Nils Elvebakk Skalegård, Dag Skedsmo, Jan Eric Wold Skevik, Bodil Mogstad Skipnes, Ingunn Skogholt, Sara Skotte, Astrid Sleire, Marte Lill Somby, Philipp Spillmann, Mette Stausland, Markus Li Stensrud, Elise Storsveen, Marthe Elise Stramrud, Lars Strandh, Maria Sundby, Øyvind Suul, Bente Sætrang, Anna Talbot, Jon Benjamin Tallerås, André Tehrani, Åse-Marit Thorbjørnsrud, Dag Thoresen, Corrina Thornton, Gerd Tinglum, Anita Tjemsland, Geir Tokle, Øyvind Torseter, Ingrid Torvund, Gunnar Torvund, Tina Tvedt, Terje Uhrn, Ahmed Umar, Ulf Valde-Jensen, Kjell Varvin, Siv Bugge Vatne, Hilde Vemren, Elisabeth von Krogh, Carin Wessel, Sidsel Westbø, Synnøve Sizou G. Wetten, Aleksi Wildhagen, Erlend Grytbakk Wold, Ilija Wyller, Beth Wyller, Kiyoshi Yamamoto, Geir Yttervik, Qianzhi Zeng, Magne Vatne Ødegård, Jorunn Hanche Øgstad, Wenche Øyen, Sigrid Øyrehagen, m. fl.

Salg skjer direkte fra vegg. Vi har gavekort og bøker og vi pakker gavene for deg.

God jul!
Hilsen oss i Kunstnerforbundet