Gjenåpning av Kunstnerforbundet

Aapning v3

Kunstnerforbundet åpner for besøkende onsdag 6. mai.

REDUSERTE ÅPNINGSTIDER:
onsdag – fredag kl. 13-17 og etter avtale

Vi starter forsiktig gjenåpningen av Kunstnerforbundet med reduserte åpningstider fra og med onsdag 6. mai. Vi vil sikre at besøket skal være så trygt som mulig ved å følge smittevernforsvarlige rutiner og følger helsemyndighetenes anbefalinger. Våre ansatte vil sørge for informasjon om retningslinjene som må følges ved besøk. Har du symptomer på smitte ber vi deg om å holde deg hjemme.

Som resultat av covid-19 situasjonen har vi besluttet å forlenge utstillingene til Silje Figenschou Thoresen og Karen Klim til 7. juni.

Solveig Lønseths utstilling OVOM ble avsluttet 4. april. Tekster og informasjon om prosjektet er tilgjengelig i resepsjonen.

Vi ønsker alle sammen varmt velkommen tilbake til Kunstnerforbundet og gleder oss til å møte gamle og nye besøkende!

Er du i risikogruppen og har særegne behov eller bekymringer tilknyttet ditt besøk? Ta kontakt så forsøker vi å tilrettelegge for deg.

Støtt kunstnerne – kjøp kunst!

Er du på utkikk etter et kunstverk til hjemmet eller til arbeidsplassen? Kunne du tenke deg en håndlaget kopp, en kunstbok eller et par øredobber til en venn eller til deg selv? Bestill time for et lukket besøk i vårt kunstlager! Sammen med en av våre ansatte får du hjelp til å bla igjennom hundrevis av malerier, tegninger, fotografi, grafiske verk, skulpturer, keramikk, glass, smykker og tekstiler for å nevne noe.

Kunstnerforbundet samarbeider med rammeverkstedet Artifix som rammer inn verket for deg. For kunder i Oslo tilbyr vi dessuten gratis frakt frem til 1. juli. Vi tilbyr som alltid fleksible betalingsordninger.
Finner du ikke det du leter etter? Vi har også gavekort!

Ta kontakt på info@kunstnerforbundet.no eller ring oss på 23 31 02 40