Rutiner og retningslinjer for smittevern

Kunstnerforbundet åpnet dørene igjen 6. mai etter å ha holdt stengt for å hindre spredningen av Covid-19.

For å sikre at besøket skal være så trygt som mulig følger vi til enhver tid helsemyndighetenes anbefalninger og overholder smitteforsvarlige rutiner.

Vi vil for eksempel begrense antall besøkende som oppholder seg i galleriet samtidig slik at det er enklere å opprettholde avstand. Dørhåndtak, kortterminal og overflater vaskes før åpning og jevnlig utover dagen og vi har hyppigere renholdsarbeid. Vi tilbyr håndsprit til alle besøkende og har plassert dette lett tilgjengelig rundt om i galleriet. Våre ansatte vil sørge for informasjon om de gjeldene retningslinjer som må følges ved besøk. Har du symptomer ber vi deg bli hjemme.

Er du i risikogruppen og har særegne behov eller bekymringen tilknyttet ditt besøk? Ta kontakt så forsøker vi å tilrettelegge for deg.

Kunstnerforbundet åpner de neste utstillingene med Marius Engh, Lydia Hauge Sølvberg, Magnus Oledal og Ian Giles torsdag 13. august. Frem til dette har vi ingen utstillingen men vil gjennom hele sommeren holde salgsavdelingen åpen etter avtale.

For spørsmål om smittervern, lukket besøk eller salgsavdelingen ta kontakt med oss på info@kunstnerforbundet.no eller ring oss på 23 31 02 40.