Søk utstillingsplass for 2024!

Ønsker du å stille ut i Kunstnerforbundet i 2024? Søknadsportalen vår er nå åpen. Fristen for å søke om utstillingsplass er torsdag 1. september 2022.

Vi tar imot søknader fra alle kunstnere, kunsthåndverkere og duojárer, uavhengig av utdanning og organisasjonstilknytning. Kunstnerforbundet ønsker et mangfold i program og oppfordrer alle kunstnere til å søke, uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og legning.

Alle søkere må registrere seg med ny bruker i søknadsportalen, på grunn av personvernhensyn. Når du registrerer ny bruker og hver gang du logger inn, vil du motta en e-post med ny lenke til innlogging, i stedet for å bruke passord. Du kan endre og lagre søknaden frem til fristen.

Søknaden består av prosjektbeskrivelse, ønsket utstillingsrom, kunstner-CV samt dokumentasjon eller skisser i form av 10 JPG-bilder og/eller lenke til video/lyd på YouTube eller Vimeo. Vi har dessverre ikke mulighet til å ta imot utstillingssøknader per e-post, PDF eller i fysisk format. Det er kun tillatt med én utstillingssøknad per søker.

Svar på søknaden kan forventes ved årsskiftet.

Lykke til!

Les mer om Kunstnerforbundet og utstillingsprogrammet.

Publisert 22. juni 2022
Sist oppdatert 22. juni 2022