Utstillingsåpning
24.11.23, kl. 18:00

Juleutstillingen 2023

Tradisjonen tro fylles Kunstnerforbundets to etasjer med en stor bredde av kunstuttrykk og kunstnerskap.

Juleutstillingen åpner fredag 24. november kl. 18.00-20.00! Utstillingen er åpen hele adventstiden frem til og med lille julaften.

Tradisjonen tro ønsker Kunstnerforbundet velkommen til Juleutstillingen og fyller galleriets to etasjer med kunst. Besøkende kan finne både nyproduserte kunstverk og gamle skatter fra rundt to hundre kunstnere og kunsthåndverkere. Utstillingen gir en unik mulighet til å oppleve en stor bredde av kunstuttrykk og kunstnerskap.

Juleutstillingen i Kunstnerforbundet åpner fredag 24. november kl. 18.00-20.00! Utstillingen er åpen hele adventstiden frem til og med lille julaften, 23. desember.

Salg rett fra vegg

Alle utstilte kunstverk selges rett fra vegg. Vi pakker inn verket for deg og du tar verket med deg hjem. Overraskelser henges opp med ujevne mellomrom og utstillingen vil på den måten forandre seg hele veien.

Her finner du julegaver i alle fasonger og prisklasser til venner, familie og til deg selv. Malerier, grafikk, keramikk, glasskunst, smykker, skulpturer, fotografier, tegninger, bøker og tekstilkunst presenteres i alle visningsrom. Finner du ikke det du leter etter, tilbyr vi også gavekort som kan brukes hele året. Vi tilbyr også innramming av kunstverk.

Åpningstider i Juleutstillingen

Åpning fredag 24. november: kl. 18.00 – 20.00
Tirsdag – Fredag: kl. 11.00 – 17.00
Lørdag – Søndag: kl. 12.00 – 16.00
Lille julaften 23. desember: kl. 11.00 – 15.00
Mandag stengt.

Grafisk design: Parabol Studio

Les mer og se smakebiter fra årets juleutstilling her.

Les mer om tidligere års juleutstillinger.