Design: Parabol Studio

Søk utstillingsplass for 2025

Fristen for å søke om utstillinger var 1. september 2023 og Kunstnerforbundets søknadsportal er stengt. Hvis du har sendt inn søknad om utstillingsplass, kan du forventes svar innen årsskiftet.

Følg med på våre nettsider for utlysning av atelierplasser fra 2024 i Atelier Kunstnerforbundet.

Vi tar imot søknader fra alle kunstnere, kunsthåndverkere og duojárer, uavhengig av utdanning og organisasjonstilknytning. Kunstnerforbundet ønsker et mangfold i programmet og oppfordrer alle kunstnere til å søke, uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og legning. Vi tar imot søknader på norsk, skandinaviske og samiske språk, samt engelsk. Grupper kan også søke.

Søknaden består av prosjektbeskrivelse, ønsket utstillingsrom, CV samt visuell dokumentasjon av tidligere arbeid og/eller skisser av utstillingsprosjektet i form av bilder, video eller lyd.

Vi har dessverre ikke mulighet til å ta imot utstillingssøknader per e-post, PDF eller andre formater. Det er kun tillatt med én utstillingssøknad per søker/bruker i søknadsportalen.

Svar på søknaden kan forventes innen nyttår. Juryen består av Kunstnerforbundets styre og daglig leder.

→ Les mer om Kunstnerforbundet og utstillingsprogrammet.

Publisert 28. juni 2023
Sist oppdatert 21. september 2023