Oslo Art Weekend
16.09.22, kl. 17:00

Kunstvandring i Kvadraturen

Bli kjent med Oslos visningssteder på Oslo Art Weekends gratis guidede turer! Bli med på kunstvandring til fire visningssteder i Kvadraturen fredag 16. september kl. 17.00-18.30:

Kunstnerforbundet – 222T – SOFT galleri – Fotografiens Hus

Meld deg på kunstvandringen her eller møt opp og prøv lykken!

Bli kjent med Oslos visningssteder på Oslo Art Weekends gratis guidede turer!

I september hvert år arrangeres Oslo Art Weekend, en helg dedikert til Oslos samtidskunstscene. Med et program med kveldsåpne gallerier, kunstnersamtaler, performance, utstillingsåpninger og guidede turer er Oslo Art Weekend en ypperlig anledning til å utforske kunstscenen i Oslo helt gratis! Oslo Art Weekend er organisert av gjengen bak Oslo Art Guide.

Les mer om guidede kunstvandringer her.

Omvisning fredag 16. september, kl. 17.00-18.30

Kunstnerforbundet – 222T – SOFT galleri – Fotografiens Hus

Møt opp utenfor Kunstnerforbundet, rett rundt hjørnet for Rådhusplassen. Bli med vår dyktige guide videre på kunstvandring til SOFT galleri, Fotografiens Hus og LNM.

Avstand: 0,9 km

Varighet: 1,5 time

Turen avsluttes på LNM, Kongens gate 2. Denne turen er ikke tilrettelagt for rullestolbrukere, fordi ett eller flere av visningsstedene har trapper.

Meld deg på kunstvandringen her eller møt opp og prøv lykken!

Oslo Kulturnatt: Kveldsåpent

I forbindelse med Oslo Kulturnatt og Oslo Art Weekend holder Kunstnerforbundet kveldsåpent fredag 16. september i nye utstillinger med Espen Gleditsch, Elisabeth von Krogh, Ragnhild Aamås og Tútob Mingyúr.

Vi holder åpent fra kl. 11.00 til 21.00.

Les mer om kveldsåpent her.