Kjøp kunst

Ta gjerne kontakt på epost eller ring oss på  23 31 02 40 om du ønsker mer informasjon om kjøp av kunst!

Kunst til hjemmet

Er du på utkikk etter et kunstverk til hjemmet eller til arbeidsplassen? Kunne du tenke deg en håndlaget kopp, en kunstbok eller et par øredobber til en venn eller til deg selv? Bestill time for et lukket besøk i vårt kunstlager! Sammen med en av våre ansatte får du hjelp til å bla igjennom hundrevis av malerier, tegninger, fotografi, grafiske verk, skulpturer, keramikk, glass, smykker og tekstiler for å nevne noe.

Kunstnerforbundet samarbeider med rammeverkstedet Artifix som rammer inn verket for deg.

For kunder i Oslo tilbyr vi dessuten gratis frakt frem til 1. juli.

Vi tilbyr fleksible betalingsordninger.

Ta gjerne kontakt på info@kunstnerforbundet.no eller ring oss på  23 31 02 40 om du ønsker mer informasjon om kjøp av kunst!

Kunst til arbeidsplassen

Er du på utkikk etter kunst til din bedrift eller organisasjon?

I over hundre år har Kunstnerforbundet tilegnet seg betydelig kunnskap og erfaring fra små og store utsmykningsoppdrag. Galleriet har en omfattende referanseliste og oppdragene våre varierer fra plassering av enkeltverk til mer integrerte løsninger i nybygg.

Kunst kan bidra til å skape et bedre arbeidsmiljø, enten det er snakk om kontorer, fellesarealer, møterom eller uteprosjekter.

Kunstnerforbundet bistår deg i arbeidet med å finne et uttrykk som passer for din bedrift eller institusjon. Vi kommer gjerne med forslag til utsmykking ut fra bilder, tegninger eller befaringer innenfor både mindre og større budsjettrammer.

Vi organiserer gjerne frakt og montering etter behov og kan bistå i profesjonell dokumentasjon og formidlingstiltak for både ansatte og besøkende.

Fotografi av kunst på kontor

Kunstnerforbundet har til enhver tid et stort og godt utvalg billedkunst og kunsthåndverk til formidling fra flere enn 300 kunstnere. Ta en titt på kunstneroversikten vår!

Kunstnerforbundet totebag i økologisk fair trade bomull. Kontakt oss for å kjøpe, eller kom innom i åpningstiden!

Finner du ikke det du leter etter? Vi har også gavekort! Ta kontakt på epost eller telefon så hjelper vi deg videre.