Utstillingsåpning
12.08.21, kl. 17:00

Hege Nyborg / Brit Fuglevaag / Morten Torgersrud

Vi er glade for å ønske velkommen til utstillingsåpning torsdag 12. august kl 17.-20. med Hege Nyborg, Brit Fuglevaag og Morten Torgersrud

Vi er stolte av å presentere nye utstillinger med Hege Nyborg, Brit Fuglevaag og Morten Torgersrud!

Utstillingene åpner dørene torsdag 12. august kl 17:00-20:00.

Kunstnerforbundet har hatt gleden av å samarbeide med SOFT galleri om mønstringen av Brit Fuglevaags kunstnerskap. Vi håper så mange som mulig kan få med seg begge utstillingene, som foregår parallelt.

Morten Torgersrud sin nye bok Spirit Level, utgitt av Heavy Books, lanseres under åpningen og vil være tilgjengelig for salg i resepsjonen.

Kunstnerforbundet følger til enhver tid helsemyndighetenes anbefalinger og overholder smitteforsvarlige rutiner. Vi ber alle besøkende holde 1 meters mellomrom og registrere seg ved ankomst.

Utstillingsperiode: 12. august - 12. september 2021.

Velkommen!