Utstillingsåpning
22.10.20, kl. 13:00

Bente Sætrang / Sara Korshøj Christensen / Janine Magelssen

Vi er glade for å ønske velkommen til utstillingsåpning torsdag 22. oktober kl 13.-20 med Bente Sætrang, Sara Korshøj Christensen og Janine Magelssen.

Vi har gleden av å ønske velkommen til utstillinger med Bente Sætrang, Sara Korshøj Christensen og Janine Magelssen!

Dørene åpner torsdag 22. oktober klokken 13:00 og vi holder kveldsåpent frem til klokken 20:00 med kunstnerne til stede.

Kunstnerforbundet følger til enhver tid helsemyndighetenes anbefalinger og overholder smitteforsvarlige rutiner. For å sikre et trygt og godt besøk for alle vil utstillingen ikke markeres med et ordinært åpningsarrangement. Vi ber alle om forståelse for at vi vil måtte regulere antall besøkende som samtidig kan oppholde seg i våre lokaler til et maksimum på 30. Les mer om våre rutiner og retningslinjer for smittevern her.

Utstillingsperiode: 22. oktober - 22. november 2020.