Utstillingsåpning
13.08.20, kl. 13:00

Marius Engh / Lydia Hauge Sølvberg / Magnus Oledal / Ian Giles i samarbeid med Entrée

Torsdag 13. august kl. 13-20 ønsker vi dere velkommen til utstillingsåpning med Marius Engh, Lydia Hauge Sølvberg, Magnus Oledal og Ian Giles.

Velkommen til sesongåpning i Kunstnerforbundet med utstillinger av Marius Engh, Lydia Hauge Sølvberg, Magnus Oledal og Ian Giles (i samarbeid med Entrée).

For å sikre et trygt og godt besøk for alle vil utstillingen ikke markeres med et ordinært åpningsarrangement. Dørene åpner torsdag 13. august klokken 13:00 og vi holder kveldsåpent frem til klokken 20:00. Flere av kunstnerne vil være til stede.

Vi ber alle om forståelse for at vi vil måtte regulere antall besøkende i våre lokaler. Kunstnerforbundet følger til enhver tid helsemyndighetenes anbefalinger og overholder smitteforsvarlige rutiner. Les mer om våre rutiner og retningslinjer for smittevern her.

Utstillingsperiode: 13. august - 13. september 2020.

Velkommen!